zondag 13 januari 2019

                               Universum

                             een zijn met het 
                             universum
                             dat ik een ben
                             met de godin
                             
                            dat zij een deel
                            van mij is
                            ik voel het in mijn
                            hart
                  
                           Ze geeft me
                           wijsheid en
                           kracht
                           kennis en liefde

                          De godin in al
                          zijn vormen
                          en haar medeleven
                          komen bij ieder
                          tot uiting



                       elise


                          

Geen opmerkingen: