maandag 30 maart 2009

telepathie met dieren



Dieren zijn heel open en eerlijk je leest in hun ogen hoe ze zich voelen...
En ik vindt dat ze het waard zijn om net als mensen gelukkig te mogen zijn.
Ze hebben net als mensen behoefte aan geborgenheid en liefde.
zij kunnen ook dement worden als ze ouder worden of psychisch ziek zijn,
door traumatische gebeurtenissen, dieren zijn net als kinderen geef ze alles,
wat je bij je kinderen ook zou doen, ze staan niet lager dan de mens ze zijn juist meer.
zij kennen ook verdriet eenzaamheid pijn en angst, zorg goed voor ze op alle fronten...
Ze zijn zo liefdevol oprecht onschuldig dat kan je van de mens niet zeggen.
Ik lag eens op de bank in de huiskamer waar de cavia ook staat met zijn bak,
ik lag wat te slapen heel lichtelijk, toen ik in mijn slaaptoestand mijn cavia naar me zag
kijken heel intensief, ik opende mijn ogen en keek recht in de oogjes van de cavia.
ook als ik aan ze dacht zag ik dat het dier me nodig had voor eten of iets anders
prachtig was de ervaring die ik met mijn cavia had, dat ik telepathie met het dier had.
Ook de poes zij is zeer intelligent en met haar heb ik ook dat ik haar voor me zie
als ze me nodig heeft en dat is prachtig je kan heel gelukkig zijn met je dieren, je moet ze
aanvoelen en ze als je kind zien ze hebben daar recht op, niet alleen de mens.

Geen opmerkingen: