zondag 22 februari 2009

Affirmatie 1.


Overvloed komt naar me toe, in verschillende vormen.
Ik voel me iedere dag in ieder opzicht beter.
Ik ben zelfverzekerd en sterk.
Ik sta in mijn kracht.
Ik leef in liefde, ik leef vanuit mijn hart.
Ik leef in vrede en geniet van elke nieuwe dag.
Ik maak de mooiste kunst het vloeit vanzelf op papier
Ik voel me erg gelukkig
Ik ben erg succesvol..
Ik genees mezelf.
ik heb een mooie uitstraling.
Ik waardeer mezelf
Ik houd van mezelf
Ik ervaar dagelijks hoe sterk mijn innerlijke kracht is


Iedere avond opzeggen voordat je gaat slapen

elise

2 opmerkingen:

Just Me zei

Hey, kwam daarjuist op je blog terecht, je affirmatie is nogal lang om op te zeggen. Ik neem er 1 uit om mee te beginnen.

Elise zei

Ja dat is de bedoeling ook er maar 1 of twee te kiezen