vrijdag 30 januari 2009

Verbijsterend

Al mijn leven lang maak ik me druk over de dieren op deze wereld
Ik keek ook altijd naar de transportwagens met vele varkens en koeien
en dacht altijd waar haalt de mens het recht vandaan.
maar sinds ik actief ben op het internet zie ik nog veel meer onnodig dierenleed
varkens die stikken in gaskamers een vreselijke dood op een filmpje op you tube
notabene waar je naar kan kijken
(WAARBIJ STAAT KIJK UIT SCHOKKENDE BEELDEN)


De reacties van het publiek waren gevoelsarm om te lezen, heel erg gewoon!
ook een fimpje gezien in een slachthuis waarin een kerel een kalf heel hard schopte tegen
de kop tot bloedens toe, een egeltje waar jongens mee gingen voetballen. ik kan zo wel
doorgaan. het betreft alle weerloze dieren op de gehele wereld ook nederland
echt alle dieren katten honden varkens etc. DIT MOET STOPPEN!

Waar haalt het mens het recht vandaan om het leven van dieren te nemen
en ze zo te laten lijden??


Elise

Geen opmerkingen: